| | | | | | | | | | Rođena 1985. godine u Zagrebu. Završila je Filozofski |
| fakultet u Zagrebu. Od 2014. godine piše književne kritike | | za časopis Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža Književna | | republika, a od rane 2015. književne kritike za portal Booksa. | | Od iste godine je zaposlena u školi za strane jezike Sokrat. | | | | Otprilike pet godina piše članke na temu politike i društva | | za razne časopise i portale, kao što su Zarez, Libela, |
| Lupiga, Peščanik i drugi, a u časopisu i portalu za | | regionalnu ljevicu Novi plamen je dio redakcije. |
|
|
| Odmalena piše kratke priče i drame, najviše radio drame. Na Dramskom programu Hrvatskog | | radija izvedeno joj je pet radiodrama, 1999. je godine po izdavanju prve radiodrame | | proglašena za najmlađu autoricu u povijesti Hrvatskog radija. | | | | Radio drame i dalje piše i ima ih napisano oko 10. Svoj je prvi roman 2015. godine poslala | | na VBZ-ov natječaj za najbolji roman, na kojem je ušao u polufinale. Trenutno piše scenarij | | za film. | | | | Preokupacije su joj uglavnom psihološka pitanja, najčešće tamni zakutci ljuskog uma, | | društvena pitanja, aktivističke teme, a od stilova pri pisanju se najviše koristi apsurdom | | u stilu Harmsa, Becketta i drugih. | | |
| | | | | | | Roman ""Dijagnoze i nervoze, prati dvije pripovjedne linije - glavni ženski lik odlazi | raznim doktorima pokušavajući otkriti što joj uzrokuje glavobolje, dok se unutar nje | zbog afere boli s mozgom prvo sprema tužba mozga. Nakon nje se sprema žestoka | revolucija u kojoj će se svi organi pobuniti protiv njega i na kraju ga izbaciti u eter, | u kojem će ovaj planirati kontrarevoluciju, a od čega će na koncu odustati zbog | žaljenja za svojom organskom domovinom iz koje je izgnan. | |
| Antropomorfizacijom organa i istovremenom depersonalizacijom glavnog ljudskog | lika zbog lošeg funkcioniranja organa nastoji se postaviti pitanje koliko je nešto što | zovemo ličnošću ili dušom, a smatramo nečim metafizičkim i smještenim onkraj | nas, zapravo u vezi s onim što držimo banalnim, materijalnim i u nama prisutnim, | kao što su organi. | | |
S druge strane, ovaj se roman može shvatiti i kao ironiziranje moderne zablude | prema kojoj je svaki pojedinac do kraja sebe svjestan, koje je sadržano u | mogućnosti da se u nama možda dešava revolucija organa a mi to ni ne znamo, ali | i naglašavanje problema ravnodušnosti pojedinih doktora prema našim stanjima, | onih koji bi o našem zdravlju najviše trebali voditi računa (osim nas samih). | | | |
|
|
| | | | | | | Dijagnoza i nervoza | | Bilješka o piscu | | Sadržaj | |
| |
|
|